Konu
18 yaş covid aşışı hk.
04-07-2021, 11:49:32
#7
tamer5559
Ben 19 yaşındayım 2 gün önce fabrikada zorunlu biontech aşısı oldum 3-4 saat halsizlik ve kolda kasılma yaptı sonra geçti