• 04-07-2021, 04:05:00
  • 04-07-2021, 04:43:00
    Bütün arkadaşlara geçmiş olsun.
  • 04-07-2021, 04:54:30
    Mica Ajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok mu Samsun'da yaşayan ofislerine gidecek biri
  • 04-07-2021, 05:11:24
    Telefon: (0362) 231 58 38

    plazanin telefon numarasi bu, halen orada ikamet edip etmediklerini arayarak ogrenebilirsiniz magdur arkadaslar.
  • 04-07-2021, 05:14:51
    Hocam bu durum sonucu sonsuza kadar mağdur durumda kalma ihtimalimiz var mı yoksa bir şekilde problem yaşayan tüm arkadaşlar olumlu sonuca ulaşabilir mi herkesin projeleri farklı, projelere yapılan masraflar vs. ön gördüğünüz sonuç var mı?
  • 04-07-2021, 05:24:25
    olay nedir özetleyebilecek var mı acaba
  • 04-07-2021, 05:55:11
    Envicti ile Güvenle Barın
    An itibarıyla hacklenmişler. İsim sunucuları ve subdomainleri hacklenmiş .d şaşırdık mı, hayır
    https://www.r10.net/off-topic/287344...atilmis-d.html
  • 04-07-2021, 07:06:24
    Kayıtlı 18 domain var. İçlerinden bazılarına binlerce lira harcadım, emek harcadım. An itibariyle ns’ler farklı firmada gözüküyor. Elim kolum bağlı bekliyorum, ne yapacağız? Bu sorun çözülür mü ne olur? Transfer için dün kod istedim halen gelen giden bir şey yok.
  • 04-07-2021, 07:18:26
    Savcılığa suç duyurusunda bulunmak için dilekçe hazırlıyorum. Tüm ödeme dekontları, mailler, smsler, ekran görüntüleri ile. Usulsüz ve ana firma politikalarına uygun olmayan yöntemle tescil edilme işlemi sonrası yaşanan bu mağduriyeti telafi etmeden kolayca kurtulabileceklerini sanıyorlarsa yanılıyorlar. Başka dava açacak varsa irtibatta olalım arkadaşlar.