Savcılığa suç duyurusunda bulunmak için dilekçe hazırlıyorum. Tüm ödeme dekontları, mailler, smsler, ekran görüntüleri ile. Usulsüz ve ana firma politikalarına uygun olmayan yöntemle tescil edilme işlemi sonrası yaşanan bu mağduriyeti telafi etmeden kolayca kurtulabileceklerini sanıyorlarsa yanılıyorlar. Başka dava açacak varsa irtibatta olalım arkadaşlar.