• 04-07-2021, 15:08:22
    Dün öğlenden beri beklemeye devam ediyorum siteler bir bir düşüyor gerçekten yazıklar olsun
  • 04-07-2021, 15:12:47
    Whitelord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam biraz yavaş olun ban gelebilir size ihtiyacımız var
    Anladıkları dil ile iletişim kuruyorum, ama haklisiniz. Forum için uygun değil..
  • 04-07-2021, 15:13:50
    CanDostu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sinirimden gülüyorum resmen
    Sürekli tatlı dille yaklaştım.
    Demek ki küfürleşmek gerekiyormuş.
    Keşke karşılıklı küfürleşseydim de, bende sizin gibi epp kodlarını almış olsaydım.
    Keşke dediğim şeye bak ya. Allah'ım sen sabır ver.
    Alsam da geri vites yapmadım, iyimi yapmamisim. Acilama yapılana kadar. Hala tasiyamadık..
  • 04-07-2021, 15:15:27
    evileye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun.
    Sitem etmekte haklısınız fakat şöyle bir durum var:

    Domain konusundaki sıkıntılar hosting ve hack problemleri kadar tecrübe edilen bir durum değil. Evet geçmişte de böyle durumlar yaşandı fakat herkesin tecrübe edinebileceği kadar sık yaşanan olaylar değil.

    Web işlerine girerken bana verilen 2 tavsiye vardı:
    1) Domainde sıkıntı olması durumunda doğrudan ICANN ile hızlı muhattap olabilmek için ICANN akredite şirketlerden domain al.
    2) Whois için kullandığın maile erişimini kıyamet kopsa bile kaybetme.

    Dünden beri bu konuları takip ediyorum ve ilk defa bu konuya yorum atıyorum. Benim anladığım kadarıyla olayı toz duman eden durum: Domaininiz direkt olarak akredite kuruluşta barınmaması ve domaininizi barındırdığınız firmanın kullandığından şüphelenilen bazı sıkıntılı yöntemler.
    Şu an ICANN prosedürleri ile hareket etmekte zorlanılmasının sebebide bu. Herkes topu başkasına atıyor.

    Muhtemelen bu yüzden insanlar tavsiye verme konusunda zorlanıyorlar ve dikkat ettiyseniz dünden beri tavsiye verenlerin bir kısmı gerçekten cehaletle konuşuyorlar "giden gitti boşverin" tarzında yorum atanlar bile oldu. Ortalığı dahada bulandırmaktan başka bir şey yapmadılar.

    Dünden beri sizlerin yerine kendimi koyuyorum ve ben de bu konuda tecrübe sahibi olmadığım için çıkar yol bulamadım.

    Allah yardımcınız olsun.
    Amin Allah hepimizin tüm sorun yaşayanların yardımcısı olsun. Cevap için katkınız için teşekkürler. Ben de hani pazar sıkıntısına yazdım. Aslında tamamen boşa yazıp insanlar bir birinin de bence vaktini alıyor. Pazartesi savcılığa gidip dilekçemizi verip beklemekten başka bence çözüm yok gibi. Heee şunu da belirteyim firma bana asla kabalık vs de yapmadı. Transfer talep ettim, işlemde olarak güncellediler, tmm transfer kodumu vermedi ama belki verecek ya da başka yere taşıyacaktır. Bence yaşamadım ama her hangi birinin domainini alıp kaçacak kadar saçma bir kanun yoktur herhalde. Eğer öyle ise bugün bu firmaya yapabiliyorsa bunu, yarın godady yapamaz diye bir şey var mı? O zaman sektröden mi çekilelim. Veya ne bileyim isim vermek doğrumu bilmem ya trenasyol orada barınıyor olsa idi. Yani açıkçası felaket tellalığına da inanmıyorum. Konu dün başladı cumartesi idi, bugün pazar her yer kapalı. Ama pazartesi zaten arkadaşlara sanırım yüklü tazminat davaları açılacaktır. Bence Allah onlarında yardımcısı olsun. (Suçsuz iseler)... Düşünseniz e-ticaretim günlük 100 bin TL cirom uçtu, ben bu sitenin sahibi olsam milyon TL lik dava açarım bu kadar basit. Bence açacaktır da.

    Herkese iyi forumlar
  • 04-07-2021, 15:17:34
    Whitelord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknoclouds sahibi 16 yaşında haberiniz var mı?
    Bu bilgi doğru mu?
  • 04-07-2021, 15:18:09
    Batuhan Ustun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bilgi doğru mu?
    hocam 16 değilsede 19 falan
  • 04-07-2021, 15:23:20
    evileye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun.
    Sitem etmekte haklısınız fakat şöyle bir durum var:

    Domain konusundaki sıkıntılar hosting ve hack problemleri kadar tecrübe edilen bir durum değil. Evet geçmişte de böyle durumlar yaşandı fakat herkesin tecrübe edinebileceği kadar sık yaşanan olaylar değil.

    Web işlerine girerken bana verilen 2 tavsiye vardı:
    1) Domainde sıkıntı olması durumunda doğrudan ICANN ile hızlı muhattap olabilmek için ICANN akredite şirketlerden domain al.
    2) Whois için kullandığın maile erişimini kıyamet kopsa bile kaybetme.

    Dünden beri bu konuları takip ediyorum ve ilk defa bu konuya yorum atıyorum. Benim anladığım kadarıyla olayı toz duman eden durum: Domaininiz direkt olarak akredite kuruluşta barınmaması ve domaininizi barındırdığınız firmanın kullandığından şüphelenilen bazı sıkıntılı yöntemler.
    Şu an ICANN prosedürleri ile hareket etmekte zorlanılmasının sebebide bu. Herkes topu başkasına atıyor.

    Muhtemelen bu yüzden insanlar tavsiye verme konusunda zorlanıyorlar ve dikkat ettiyseniz dünden beri tavsiye verenlerin bir kısmı gerçekten cehaletle konuşuyorlar "giden gitti boşverin" tarzında yorum atanlar bile oldu. Ortalığı dahada bulandırmaktan başka bir şey yapmadılar.

    Dünden beri sizlerin yerine kendimi koyuyorum ve ben de bu konuda tecrübe sahibi olmadığım için çıkar yol bulamadım.

    Allah yardımcınız olsun.
    Toplu şikayet şeklinde yoğunlaştırarak belki direkt tutuklama kararı,
    Elleri kelepçeli adliyede ifade verirken görmek istiyorum bunu.


    omerkarakus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 16 değilsede 19 falan
    Eğer öyle ise, kulağından tutup anne babasına vermek lazım bunu. (Ticket talebindeki konuşmaları ile beraber)
  • 04-07-2021, 15:35:36
    FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain alacağınız firmayı bu listede araştırın.
    Eğer bu listede yoksa almayın https://www.icann.org/en/accredited-...am=name&page=1
    Merhaba, bu listede Natro yok, şimdi Nato sıkıntımı sence bana Türkiye'nin en sağlamı o demişlerdi hep oraya topladım
  • 04-07-2021, 16:09:17
    2 domain almıştım bende açıkartirmadan suan baktığımda 2Side yok ALLAH blanzi versin teknocous