Kayıtlı 18 domain var. İçlerinden bazılarına binlerce lira harcadım, emek harcadım. An itibariyle nsler farklı firmada gözüküyor. Elim kolum bağlı bekliyorum, ne yapacağız? Bu sorun çözülür mü ne olur? Transfer için dün kod istedim halen gelen giden bir şey yok.