• 04-07-2021, 10:42:09
    Transfer kodu gelmiyor ICANN yasak koymuş herhalde who is de prohibit cekmis tüm domainlere

    Emeklerim...

    İstisnalar hariç bir daha Türk firmasiyla asla
  • 04-07-2021, 10:43:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    buradan aldığım domainim var benim de godaddy e taşıyınca sorunum çözülüyor mu acaba? çok güvensizlik verdi bu tarz konular bilen biri yardımcı olabilir mi
  • 04-07-2021, 10:49:40
    Mentha06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Transfer kodu gelmiyor ICANN yasak koymuş herhalde who is de prohibit cekmis tüm domainlere

    Emeklerim...

    İstisnalar hariç asla bir daha Türk markasıyla çalışmayacam
    Türk markası ile çalışıp çalışmamasına saygı duyuyorum ama yaşadığınız sorun Türk markası olması kaynaklı değil tamamen bir hizmetin yarı fiyatından bile ucuza alınması kaynaklı.


    Bir malın değerinin altında almaya çalışırsanız bugün domain de sorun yaşarsanız yarın araba alırken aynı sorunları yaşarsınız.


    Geçmiş olsun
  • 04-07-2021, 11:03:57
    Ozkula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk markası ile çalışıp çalışmamasına saygı duyuyorum ama yaşadığınız sorun Türk markası olması kaynaklı değil tamamen bir hizmetin yarı fiyatından bile ucuza alınması kaynaklı.


    Bir malın değerinin altında almaya çalışırsanız bugün domain de sorun yaşarsanız yarın araba alırken aynı sorunları yaşarsınız.


    Geçmiş olsun
    2 yıldır çalışıyordum + kurumsal diye tercih etmistim - Ucuzluğundan zyade para r10 da dönsün diye almıştım

    Kendim ucuza almadım godady ile aralarında 5 TL vardı anca

    Geçen sene de burada bir hosting firmasından aynı şeyi yaşadım bu iki oldu


    Teşekkürler
  • 04-07-2021, 11:17:45
    zamanında ucuz etin yahnisi muhabbeti yapınca vatan haini ilan ediliyorduk,şimdi canlar yanar sonra bu sorun bir şekilde çözülür biraz daha indirim yaparlar her şey tatlıya bağlanır size, biz yine vatan haini ilan ederiz.
  • 04-07-2021, 11:19:45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mentha06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıldır çalışıyordum + kurumsal diye tercih etmistim - Ucuzluğundan zyade para r10 da dönsün diye almıştım

    Kendim ucuza almadım godady ile aralarında 5 TL vardı anca

    Geçen sene de burada bir hosting firmasından aynı şeyi yaşadım bu iki oldu


    Teşekkürler
    Laf cevirmeyin hocam r10 da para donmesiyle ne alakasi var r10da bile yok firma. Ucuz diye aliyorsunuz teknocloudstan
  • 04-07-2021, 11:20:56
    bugün içinde transfer kodu alabilen oldu mu ben hala bekliyorum.
  • 04-07-2021, 11:21:21
    yahu benim domainimde de dan.com diye bir yer çıkıyor... silinmiş diyor. whois bakıyorum. 7 gün kalmış diyor. ama yeniledim ve 372 gününün kalmış olması gerekiyor. domainim '' turbanli.net '' anlayan varsa bir bakabilir mi?
  • 04-07-2021, 11:26:40
    3 tane co.uk domainim var ve hala aktif transfer harici ne gibi önlemler albilirim?