Mentha06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıldır çalışıyordum + kurumsal diye tercih etmistim - Ucuzluğundan zyade para r10 da dönsün diye almıştım

Kendim ucuza almadım godady ile aralarında 5 TL vardı anca

Geçen sene de burada bir hosting firmasından aynı şeyi yaşadım bu iki oldu


Teşekkürler
Laf cevirmeyin hocam r10 da para donmesiyle ne alakasi var r10da bile yok firma. Ucuz diye aliyorsunuz teknocloudstan