2 yıldır çalışıyordum + kurumsal diye tercih etmistim - Ucuzluğundan zyade para r10 da dönsün diye almıştım
Kendim ucuza almadım godady ile aralarında 5 TL vardı anca
Geçen sene de burada bir hosting firmasından aynı şeyi yaşadım bu iki oldu
Teşekkürler
Laf cevirmeyin hocam r10 da para donmesiyle ne alakasi var r10da bile yok firma. Ucuz diye aliyorsunuz teknocloudstan