Türk markası ile çalışıp çalışmamasına saygı duyuyorum ama yaşadığınız sorun Türk markası olması kaynaklı değil tamamen bir hizmetin yarı fiyatından bile ucuza alınması kaynaklı.
Bir malın değerinin altında almaya çalışırsanız bugün domain de sorun yaşarsanız yarın araba alırken aynı sorunları yaşarsınız.
Geçmiş olsun
2 yıldır çalışıyordum + kurumsal diye tercih etmistim - Ucuzluğundan zyade
para r10 da dönsün diye almıştım
Kendim ucuza almadım godady ile aralarında 5 TL vardı anca
Geçen sene de burada bir hosting firmasından aynı şeyi yaşadım bu iki oldu
Teşekkürler