• 01-07-2021, 08:05:43
    #19
    insigne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zam 60 kuruş ama yüzde 26sı ötvden düşülüyor yani zam 45 kuruş

    https://youtu.be/doSSiGvUyWY
  • 01-07-2021, 08:23:14
    #20
    Maşallah maşallah. Rabbim devamını getirsin inşallah.
  • 01-07-2021, 08:25:52
    #21
    JeanJeacque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef doğru hocam. Ama benim için sorun yok ben hep 50 liralık alıyorum
    Seneye depoya girmeden sadece koklarlar artık. Abi bi 50 liralık koklayım
  • 01-07-2021, 08:37:14
    #22
    Almanya bizi kıskanıyor.
  • 01-07-2021, 08:49:08
    #23
    VipsMedya.Com
    aga tamda yaz geldi
  • 01-07-2021, 09:00:52
    #24
    saylica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süleyman Soylu “Temmuz’da ülke ekonomisi şahlanacak.” demişti Elektriğe % 15 , Doğalgaz 'a %12, LPG'ye 60 kuruş ZAM YAPILDI.
    Merhaba, demek ki sürpriz buymuş
  • 01-07-2021, 10:45:10
    #25
    dev
    Kurumsal Üye
    Isterse %100 zam yapsinlar hala sesi cikarmayacak insalar var. Bir din elden gidiyor demelerine bakar .

    Millet oyle bilgisiz ya da oyle korkutulmus ki sebebini bilmedigi kuyruklar hakkinda; bak biz zamaninda kuyruklarda bekledik diyor. En azindan bekleyebilmis. Simdi bekleyecek para bile yok insanlarda.
  • 01-07-2021, 10:46:59
    #26
    saylica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süleyman Soylu “Temmuz’da ülke ekonomisi şahlanacak.” demişti Elektriğe % 15 , Doğalgaz 'a %12, LPG'ye 60 kuruş ZAM YAPILDI.
    Şimdilik hocam. Ay bitmedi, Şahlanmalar devam edecektir.
  • 01-07-2021, 10:52:52
    #27
    Eğer ilk kez oy kullanacak bu bahsi geçen z kuşağında yer alana gençler bugün mevcut hükümete oy veriyorsa bir ömür o gençlerden ülkemiz faydalanamaz bunu böyle bilin.

    Aklı başında olan kendisine yapılan bu yanlışları - zamları - imkansızlıkları - geleceğe yönelik umutlarının yok olmasına sebeb olan diplomatik gelişmeleri görüp oy vermemeli.

    Ama eminim yine yine yine yine kalıcı olacaklar.

    Düşünüyorumda velevki farklı bir iktidar geldi.Mevcut hükümet koltuğu vermemek için neler yapar ? Tüm medya bunların elinde. Aylar sürebilir koltuk değişimi.Yada değişim bile olmaz. Hakkı ile kazananda sanki hakkı ile gelemeyecek gibi geliyor bana o koltuğa.