• 01-07-2021, 01:49:27
    #1
    Selamlar

    Araç benim LPG li, elektrik doğalgaz zammından sonra LPG 60 kuruş zam geldi haberleri dolaşıyor. Şaka maka 60 kuruş zam mı geldi?
  • 01-07-2021, 01:50:20
    #2
    Elektrik %15
    Doğalgaz %12 Sanayi %20
    LPG 60 Kuruş

    aldığım sağlam kaynağa göre daha beterleri geliyormuş sırasıyla açıklayacaklarmış, muhalefete malzeme çıkmaması için.
    • Amxmodx
    • SeToKaiBa
    • thelost
    Amxmodx, SeToKaiBa, thelost ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 01-07-2021, 01:54:36
    #4
    Malesef doğru hocam. Ama benim için sorun yok ben hep 50 liralık alıyorum
  • 01-07-2021, 01:55:09
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyice şaşırdılar. sesimizi çıkartmazsak yandık. bir de geceleri yapıyorlar özellikle. (olsun kanal istanbul yapılıyor)
  • 01-07-2021, 01:59:08
    #6
    Süleyman Soylu “Temmuz’da ülke ekonomisi şahlanacak.” demişti Elektriğe % 15 , Doğalgaz 'a %12, LPG'ye 60 kuruş ZAM YAPILDI.
  • 01-07-2021, 01:59:42
    #7
    zam 60 kuruş ama yüzde 26sı ötvden düşülüyor yani zam 45 kuruş
  • 01-07-2021, 02:01:32
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zam dediğin 10kuruş olur bilemedin 15 kuruş.60 kuruş ne.
  • 01-07-2021, 02:03:14
    #9
    insigne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zam 60 kuruş ama yüzde 26sı ötvden düşülüyor yani zam 45 kuruş
    Allahtan bir kısmı otv den gidecekmiş. 45 degilde 60 olsa çok fena kizacaktim 😀