• 01-07-2021, 02:08:48
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.ahaber.com.tr/ekonomi/20...lentiler-neler

    nereyi büyütüyorlar çözemedim.
  • 01-07-2021, 02:14:01
    #11
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.ahaber.com.tr/ekonomi/20...lentiler-neler

    nereyi büyütüyorlar çözemedim.
    hocam bir şey diyecem şimdi hem ban yiyecem hem de davalık olacam durduk yere
  • 01-07-2021, 02:18:37
    #12
    stoabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bir şey diyecem şimdi hem ban yiyecem hem de davalık olacam durduk yere
    aman sakin hocam ben bu ülkeden cidden gideceğim size kolay gelsin. belki birileri düzeltir o zaman gelirim ama zor, öyle biri görünmüyor maalesef... Allah hepimizin yardımcısı olsun.
  • 01-07-2021, 02:41:26
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Doğal gaz bulunur - zam yapılır , kaçak elektirik kullanırlar - normal kullanıcılardan kaçağın faturasını keserler... Şaka maka iyi idare ediyorlar.
  • 01-07-2021, 02:42:29
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Şahlanmaya devam
  • 01-07-2021, 04:25:23
    #15
    Tasarrufdan bahsettiler, birşeyler değişecek dedim. Sonra bir ses yükseldi, şeğo şego , Pablo.
  • 01-07-2021, 05:00:05
    #16
    oy vermeye devamkeee bittik bittik kuruduk artık yazıklar olsun
  • 01-07-2021, 06:02:30
    #17
    olsun yine de ezanlar susmuyor
  • 01-07-2021, 07:12:39
    #18
    Koy koy suyundan da.....!!! Milletin %50 halinden mutluymuşş neyse sabah sabah moralimiz bozulmasın dicem ama moral 0 oldu zamlardan sonra