insigne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zam 60 kuruş ama yüzde 26sı ötvden düşülüyor yani zam 45 kuruş
Allahtan bir kısmı otv den gidecekmiş. 45 degilde 60 olsa çok fena kizacaktim 😀