Eğer ilk kez oy kullanacak bu bahsi geçen z kuşağında yer alana gençler bugün mevcut hükümete oy veriyorsa bir ömür o gençlerden ülkemiz faydalanamaz bunu böyle bilin.

Aklı başında olan kendisine yapılan bu yanlışları - zamları - imkansızlıkları - geleceğe yönelik umutlarının yok olmasına sebeb olan diplomatik gelişmeleri görüp oy vermemeli.

Ama eminim yine yine yine yine kalıcı olacaklar.

Düşünüyorumda velevki farklı bir iktidar geldi.Mevcut hükümet koltuğu vermemek için neler yapar ? Tüm medya bunların elinde. Aylar sürebilir koltuk değişimi.Yada değişim bile olmaz. Hakkı ile kazananda sanki hakkı ile gelemeyecek gibi geliyor bana o koltuğa.