JeanJeacque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef doğru hocam. Ama benim için sorun yok ben hep 50 liralık alıyorum
Seneye depoya girmeden sadece koklarlar artık. Abi bi 50 liralık koklayım