• 26-06-2021, 16:03:05
    #10
    Üyeliği durduruldu
    EmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam merak etmiş olabilir insanlar detay vermiyeceksiniz hiç konu açmayın azarlarmış gibi konuşmaya gerek yok.
    Forumda 10larca X ürününü satıyorum diye niye konu açılsın ? Azarlamalık bir durum söz konusu değil. Kaldı ki ben böyle bir sistem var gelin birlikte yapalım demedim. Sadece kar marjı hakkındaki görüşleri talep ettim. Ek olarak pmden bilgi talep eden arkadaşlara da nazikçe mümkün olmadığını belirttim.
  • 26-06-2021, 16:04:32
    #11
    Fertig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda 10larca X ürününü satıyorum diye niye konu açılsın ? Azarlamalık bir durum söz konusu değil. Kaldı ki ben böyle bir sistem var gelin birlikte yapalım demedim. Sadece kar marjı hakkındaki görüşleri talep ettim. Ek olarak pmden bilgi talep eden arkadaşlara da nazikçe mümkün olmadığını belirttim.
    "Neden detay vereyim ?" cümlesi yerine detay veremiyorum kusura bakmayın diyerek daha anlayışlı davranabilirsiniz. madem herşeyi ince ayrıntısına kadar düşünüyorsunuz
  • 26-06-2021, 16:05:38
    #12
    Hocam buda soru mu allah aşkına ? %50 kar marjı ne demek ?
  • 26-06-2021, 16:06:34
    #13
    Üyeliği durduruldu
    EmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Neden detay vereyim ?" cümlesi yerine detay veremiyorum kusura bakmayın diyerek daha anlayışlı davranabilirsiniz. madem herşeyi ince ayrıntısına kadar düşünüyorsunuz
    Orda herhangi bir tersleyici durum yok. Neden detay vereyim diye bir cevap beklentisi söz konusu yinede o şekilde ben sadece sizin anladığınızı düşünüyorum farklı şekilde anlaşılıyorsa o tarz bir durum olmadığını belirtmiş olayım. Uzatmamanızı da rica ediyorum uzamasının manası yok.
  • 26-06-2021, 16:08:05
    #14
    bu biraz beklentiyle alakali sanki. ayrica urunun hazirlanma haricinde ki varsa ekstra masraflariyla. (reklam gibi kasdettigim yoksa ham urun 10₺ yazmissiniz) gunluk 20₺ ancak harcadiginiz emek acisindan dusunursek bence gayet iyi. (20 dk. demissiniz) fakat genel olarak emek gozardi edilerek dusunursek 20₺ az.
  • 26-06-2021, 16:10:21
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ilayda87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu biraz beklentiyle alakali sanki. ayrica urunun hazirlanma haricinde ki varsa ekstra masraflariyla. (reklam gibi kasdettigim yoksa ham urun 10₺ yazmissiniz) gunluk 20₺ ancak harcadiginiz emek acisindan dusunursek bence gayet iyi. (20 dk. demissiniz) fakat genel olarak emek gozardi edilerek dusunursek 20₺ az.
    Genel olarak kafamdaki problem bu aslında. Genel olarak emek söz konusu pek olmuyor. Ortalama max 20 dk ilgilenmem gerekiyor. Haricinde 10 TL maliyet oluşturan ürün; 24 saat içinde mutlaka getiri yapıyor. Sanırım ürün düşük hacımli oldugu için beklentiyi pek tatmin etmiyor gibi. Ama devam edip durumu gözlemleyeceğim teşekkürler yorum için