ilayda87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu biraz beklentiyle alakali sanki. ayrica urunun hazirlanma haricinde ki varsa ekstra masraflariyla. (reklam gibi kasdettigim yoksa ham urun 10₺ yazmissiniz) gunluk 20₺ ancak harcadiginiz emek acisindan dusunursek bence gayet iyi. (20 dk. demissiniz) fakat genel olarak emek gozardi edilerek dusunursek 20₺ az.
Genel olarak kafamdaki problem bu aslında. Genel olarak emek söz konusu pek olmuyor. Ortalama max 20 dk ilgilenmem gerekiyor. Haricinde 10 TL maliyet oluşturan ürün; 24 saat içinde mutlaka getiri yapıyor. Sanırım ürün düşük hacımli oldugu için beklentiyi pek tatmin etmiyor gibi. Ama devam edip durumu gözlemleyeceğim teşekkürler yorum için