"Neden detay vereyim ?" cümlesi yerine detay veremiyorum kusura bakmayın diyerek daha anlayışlı davranabilirsiniz. madem herşeyi ince ayrıntısına kadar düşünüyorsunuz
Orda herhangi bir tersleyici durum yok. Neden detay vereyim diye bir cevap beklentisi söz konusu yinede o şekilde ben sadece sizin anladığınızı düşünüyorum farklı şekilde anlaşılıyorsa o tarz bir durum olmadığını belirtmiş olayım.

Uzatmamanızı da rica ediyorum uzamasının manası yok.