Hizmet başı 10 TL ye mal edip 20 TL kazandığım bir sistem üstünde çalışıyorum. Her hizmet için ortalama maximum 20 dakika uğraşıyorum. Sınırı bulunmuyor.
Detay talep etmeyiniz ! Sadece kar marjı hakkındaki görüşünüzü belirtmeniz yeterli.
Bu kazanç oranı nasıl sizce ?
14
●217
- 26-06-2021, 15:57:18Üyeliği durduruldu10 TL ye aldığım X ürünü 24 saatte 20 TL getiri sağlıyor.enesglcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2021, 15:58:01Üyeliği durdurulduEvet hocam ben 10 TL ye alıyorum 24 saatte mutlaka satılıyor. Elimde kalmıyor. Ben sadece kar marjı hakkındaki görüşleri merak ediyorumHonomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2021, 15:59:08Üyeliği durdurulduNeden detay vereyim ? Kar marjı hakkındaki görüşleri merak ediyorum sadece.enesglcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2021, 16:01:26hocam merak etmiş olabilir insanlar detay vermiyeceksiniz hiç konu açmayın azarlarmış gibi konuşmaya gerek yok.Fertig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle