• 26-06-2021, 15:54:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Hizmet başı 10 TL ye mal edip 20 TL kazandığım bir sistem üstünde çalışıyorum. Her hizmet için ortalama maximum 20 dakika uğraşıyorum. Sınırı bulunmuyor.

    Detay talep etmeyiniz ! Sadece kar marjı hakkındaki görüşünüzü belirtmeniz yeterli.
  • 26-06-2021, 15:55:49
    #2
    Saatte 30 TL müşteri olduktan sonra ayda bir doktor maaşı yapar. Başarılı bence
    • Fertig
    Fertig bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-06-2021, 15:56:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hizmet başı derken nasıl oluyor?
  • 26-06-2021, 15:56:58
    #4
    Alıcısı var mı ?
  • 26-06-2021, 15:57:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    enesglcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hizmet başı derken nasıl oluyor?
    10 TL ye aldığım X ürünü 24 saatte 20 TL getiri sağlıyor.
  • 26-06-2021, 15:58:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alıcısı var mı ?
    Evet hocam ben 10 TL ye alıyorum 24 saatte mutlaka satılıyor. Elimde kalmıyor. Ben sadece kar marjı hakkındaki görüşleri merak ediyorum
  • 26-06-2021, 15:58:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Anladım. Peki bize bunu detaylandırabilir misin?
  • 26-06-2021, 15:59:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    enesglcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım. Peki bize bunu detaylandırabilir misin?
    Neden detay vereyim ? Kar marjı hakkındaki görüşleri merak ediyorum sadece.
  • 26-06-2021, 16:01:26
    #9
    Fertig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden detay vereyim ? Kar marjı hakkındaki görüşleri merak ediyorum sadece.
    hocam merak etmiş olabilir insanlar detay vermiyeceksiniz hiç konu açmayın azarlarmış gibi konuşmaya gerek yok.