Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alıcısı var mı ?
Evet hocam ben 10 TL ye alıyorum 24 saatte mutlaka satılıyor. Elimde kalmıyor. Ben sadece kar marjı hakkındaki görüşleri merak ediyorum