Konu
Bu kazanç oranı nasıl sizce ?
26-06-2021, 15:58:01
#6
Fertig
Üyeliği durduruldu
Honomy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alıcısı var mı ?
Evet hocam ben 10 TL ye alıyorum 24 saatte mutlaka satılıyor. Elimde kalmıyor. Ben sadece kar marjı hakkındaki görüşleri merak ediyorum