Forumda 10larca X ürününü satıyorum diye niye konu açılsın ? Azarlamalık bir durum söz konusu değil. Kaldı ki ben böyle bir sistem var gelin birlikte yapalım demedim.

Sadece kar marjı hakkındaki görüşleri talep ettim. Ek olarak pmden bilgi talep eden arkadaşlara da nazikçe mümkün olmadığını belirttim.