Sistem bu siteden son 24 saatte 1000'den fazla zararlı dosyayı otomatik olarak temizledi/sildi. Ayrıca bugün'de sitenin spama düştüğü uyarısı geldi. Kendi sunucumu kullanıyorum ve bu sunucuda 10 tane site var. Hepsinin temasını bildiğim Türk tedarikçilerden aldım ve bir sorun yok , sadece bu arkadaştan istediğim temada sorun var. İyilik mi gördük kötülük mü gördük emin değilim. Kanıtlar aşağıdadır ;


Ancak amacım aslında kendi zararımın acısını çıkartmak değil forumdaki diğer arkadaşları da korumak.