Merhaba , benim elements hesabım yok. Forumdan bir arkadaştan bir tema rica etmiştim ve kendisi elements'ten indirip bana vermişti. Ancak elements'ten indirilen temada virüs olabilir mi olamaz mı emin olmadığım için kendisini zan altında bırakmak istemedim.
Sistem bu siteden son 24 saatte 1000'den fazla zararlı dosyayı otomatik olarak temizledi/sildi. Ayrıca bugün'de sitenin spama düştüğü uyarısı geldi. Kendi sunucumu kullanıyorum ve bu sunucuda 10 tane site var. Hepsinin temasını bildiğim Türk tedarikçilerden aldım ve bir sorun yok , sadece bu arkadaştan istediğim temada sorun var. İyilik mi gördük kötülük mü gördük emin değilim. Kanıtlar aşağıdadır ;