VelihanD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bunu ücretsiz şekilde almıştım kendisinden. Sence şikayet konusu açmalı mıyım ?
Sizi ciddi zarara uğratmadıysa açmasanız daha iyi olur hocam.
Ne de olsa ücretsiz almışsınız