EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizi ciddi zarara uğratmadıysa açmasanız daha iyi olur hocam.
Ne de olsa ücretsiz almışsınız
Site şuanda spama düştü daha büyük zarar yok Ancak amacım aslında kendi zararımın acısını çıkartmak değil forumdaki diğer arkadaşları da korumak.