Envato'da olduğunu sanmıyorum.
Bu devirde 3 lira için dolandıranlar var. Ücretsiz verdiyse büyük ihtimalle veren kişi bir şeyler eklemiştir.
Ben bunu ücretsiz şekilde almıştım kendisinden. Sence şikayet konusu açmalı mıyım ?
Hocam bu ne önyargı böyle insanları iyilik yapmaktan soğutmak mı istiyorsunuz adam vaktini ayırmış size istediğiniz dosyayı iletmiş emin olmadan kimseyi zan altında bırakmayın gidin başka birinden tekrar isteyin aynı dosyayı onda yoksa o zaman size veren kişiyi suçlayın
İnsanları iyilikten soğutmayın !!!!