• 14-06-2021, 22:04:33
    #28
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Online bankacılık kullanabiliyor musunuz hocam?
    Evet online bankacılık açık, ben de yeni öğrendim EFT de açtırılabiliyormuş
  • 14-06-2021, 22:27:51
    #29
    kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet online bankacılık açık, ben de yeni öğrendim EFT de açtırılabiliyormuş
    Ben halkbank kullanıyorum. 18 yaş altı olduğu için online bankacılık kullanamazsınız demişti.

    İşbank'a bi uğrayalım o zaman. Bilgi için teşekkürler
  • 14-06-2021, 22:29:55
    #30
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben halkbank kullanıyorum. 18 yaş altı olduğu için online bankacılık kullanamazsınız demişti.
    İşbank'a bi uğrayalım o zaman. Bilgi için teşekkürler
    Ben teşekkür ederim, en iyisi İŞ Bankası gibi duruyor bize
  • 15-06-2021, 11:23:49
    #31
    Dertlerinin çaresi, kuveyttürk. 18 yaş altı olmana rağmen enparadan farkı yoktur.
  • 15-06-2021, 11:25:17
    #32
    Bayyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dertlerinin çaresi, kuveyttürk. 18 yaş altı olmana rağmen enparadan farkı yoktur.
    Öyleymiş, orada da bir hesap açacağım bir sıkıntı çıkmazsa
  • 15-06-2021, 11:30:11
    #33
    Bayyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dertlerinin çaresi, kuveyttürk. 18 yaş altı olmana rağmen enparadan farkı yoktur.
    Kısmetse yarın deneyeceğim babamla gidip, sonucu belirtirim eğer gidebilirsem.
  • 15-06-2021, 14:36:02
    #34
    @kaantemiz; bugün babamla gidip ilk imza açtım sanırım 20-25 sayfaya 40-60 tane imza attım, babamda aynı şekil
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben halkbank kullanıyorum. 18 yaş altı olduğu için online bankacılık kullanamazsınız demişti.

    İşbank'a bi uğrayalım o zaman. Bilgi için teşekkürler
    Enes hocam, bende halkbank kullanıyorum ama dediğiniz gibi, işbank ilk imza açtım bugün gayet güzel online bankacılık orada aktif etti çalışan zaten
  • 15-06-2021, 20:57:21
    #35
    @kaantemiz; @İsmetKerem; ben yeni bir şey keşfettim. FastPay uygulamasına bakmanızı öneririm. İbaniniz yok ancak Denizbank sizlere telefon numaranızı hesap numarası olarak entegre ediyor. EFT seçeneği de var. Şu anda pek denemedim en azından 18 yaşına kadar idare edilebilecek bir uygulama .
    Edit: son mesajları görmedim İsmet hocam hesap açmış bile hızlı
    • İsmetKerem
    İsmetKerem bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-06-2021, 21:17:48
    #36
    İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @kaantemiz; bugün babamla gidip ilk imza açtım sanırım 20-25 sayfaya 40-60 tane imza attım, babamda aynı şekil

    Enes hocam, bende halkbank kullanıyorum ama dediğiniz gibi, işbank ilk imza açtım bugün gayet güzel online bankacılık orada aktif etti çalışan zaten
    Hayırlı uğurlu olsun imza konusunu söylemiştim