• 14-06-2021, 14:55:26
    #1
    Selamlar. 18 yaşın altında olduğum için normal hesap açamıyorum. Geçen seneden beri online bankacılığı aktif olan ama sadece havaleye izin veren İŞ bankası ile çalışıyorum ama artık gerçekten kabak tadı vermeye başladı, doğru düzgün iade bile geçemiyorum müşterilere. EFT özelliği açık olan ve çocuklar için hesap açabilen bir banka arıyorum. Bildiğiniz var mıdır?
  • 14-06-2021, 15:01:12
    #2
    halknank
  • 14-06-2021, 15:01:27
    #3
    Yok bildiğim kadarıyla.
  • 14-06-2021, 15:02:15
    #4
    Papara aç dertlerden kurtul paparadan eft de yapabiliyorsun sanırım
  • 14-06-2021, 15:03:11
    #5
    veyselcalkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Papara aç dertlerden kurtul paparadan eft de yapabiliyorsun sanırım
  • 14-06-2021, 15:04:46
    #6
    kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar. 18 yaşın altında olduğum için normal hesap açamıyorum. Geçen seneden beri online bankacılığı aktif olan ama sadece havaleye izin veren İŞ bankası ile çalışıyorum ama artık gerçekten kabak tadı vermeye başladı, doğru düzgün iade bile geçemiyorum müşterilere. EFT özelliği açık olan ve çocuklar için hesap açabilen bir banka arıyorum. Bildiğiniz var mıdır?
    Garanti'de açık olabilir çoğu konuda esnek bir bankaydı bir bakın isterseniz
    • Neo
    • BKT
    Neo ve BKT bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 14-06-2021, 15:04:53
    #7
    Bende aynı durumdan müzdaripim hocam
    İşbank hesabı açıcam ilk imza onda tek havale izni var, havale yaparak papara da eft özelliğini açıp kullanmayı düşünüyorum
  • 14-06-2021, 15:05:37
    #8
    İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende aynı durumdan müzdaripim hocam
    İşbank hesabı açıcam ilk imza onda tek havale izni var, havale yaparak papara da eft özelliğini açıp kullanmayı düşünüyorum
    Şu an ilk imza kullanıyorum ama çok kısıtlı
  • 14-06-2021, 15:06:16
    #9
    kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an ilk imza kullanıyorum ama çok kısıtlı
    hocam sanırım eft de ksııt var başka kısıt var mı ?