kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet online bankacılık açık, ben de yeni öğrendim EFT de açtırılabiliyormuş
Ben halkbank kullanıyorum. 18 yaş altı olduğu için online bankacılık kullanamazsınız demişti.

İşbank'a bi uğrayalım o zaman. Bilgi için teşekkürler