@kaantemiz; bugün babamla gidip ilk imza açtım sanırım 20-25 sayfaya 40-60 tane imza attım, babamda aynı şekil
Ben halkbank kullanıyorum. 18 yaş altı olduğu için online bankacılık kullanamazsınız demişti.
İşbank'a bi uğrayalım o zaman. Bilgi için teşekkürler
Enes hocam, bende halkbank kullanıyorum ama dediğiniz gibi, işbank ilk imza açtım bugün gayet güzel online bankacılık orada aktif etti çalışan zaten