EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben halkbank kullanıyorum. 18 yaş altı olduğu için online bankacılık kullanamazsınız demişti.
İşbank'a bi uğrayalım o zaman. Bilgi için teşekkürler
Ben teşekkür ederim, en iyisi İŞ Bankası gibi duruyor bize