• 07-06-2021, 15:52:16
    #10
    izmitoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem de sanırım 2008 öncesini göstermiyor. Muhatap bulamamak daha da sinir bozucu bir durum.
    2008den sonra mezun oldum ben hocam. Dediğiniz gibi muhatap bulamamak aşırı sinir bozucu. Nereye başvursam başlarından salıyorlar resmen
  • 07-06-2021, 16:15:01
    #11
    edit
  • 07-06-2021, 16:19:20
    #12
    metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakın zamanda lise diploması lazım olmuştu. Okulu arayıp oradaki nöbetçi öğretmen sonra müdürle telefonla görüştüm. Kimlik bilgileri başlama bitirme tarihleri içeren dilekçe ile halletmişlerdi. Sisteme girdiler birkaç gün içinde. Mezuniyet 86
    ben arayınca diplomanız burada değil diyorlar
  • 07-06-2021, 16:23:19
    #13
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Sisteme girecekler. Diploma sana lazım değil zaten.

    Şunun gibi dilekçe
    Okulunuzdan 1986 yılında Elektronik Bölümünden mezun oldum. .... Kendime ait diploma bilgilerinin, e-Okul Yönetim Bilgi Sistemi'ne işlenip güncellenmesi için gereğini saygılarımla arz ederim.
  • 07-06-2021, 16:37:52
    #14
    metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sisteme girecekler. Diploma sana lazım değil zaten.

    Şunun gibi dilekçe
    Okulunuzdan 1986 yılında Elektronik Bölümünden mezun oldum. .... Kendime ait diploma bilgilerinin, e-Okul Yönetim Bilgi Sistemi'ne işlenip güncellenmesi için gereğini saygılarımla arz ederim.
    dilekçeyi yazıp yollayacağım hocam bilgi için çok teşekkürler