izmitoloji adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ortaokul diplomamı nereden alabilirim?
13
●164
- 07-06-2021, 16:19:20ben arayınca diplomanız burada değil diyorlarmetinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-06-2021, 16:23:19Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Sisteme girecekler. Diploma sana lazım değil zaten.
Şunun gibi dilekçe
Okulunuzdan 1986 yılında Elektronik Bölümünden mezun oldum. .... Kendime ait diploma bilgilerinin, e-Okul Yönetim Bilgi Sistemi'ne işlenip güncellenmesi için gereğini saygılarımla arz ederim. - 07-06-2021, 16:37:52dilekçeyi yazıp yollayacağım hocam bilgi için çok teşekkürlermetinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle