metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sisteme girecekler. Diploma sana lazım değil zaten.

Şunun gibi dilekçe
Okulunuzdan 1986 yılında Elektronik Bölümünden mezun oldum. .... Kendime ait diploma bilgilerinin, e-Okul Yönetim Bilgi Sistemi'ne işlenip güncellenmesi için gereğini saygılarımla arz ederim.
dilekçeyi yazıp yollayacağım hocam bilgi için çok teşekkürler