Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Sisteme girecekler. Diploma sana lazım değil zaten.
Şunun gibi dilekçe
Okulunuzdan 1986 yılında Elektronik Bölümünden mezun oldum. .... Kendime ait diploma bilgilerinin, e-Okul Yönetim Bilgi Sistemi'ne işlenip güncellenmesi için gereğini saygılarımla arz ederim.