izmitoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistem de sanırım 2008 öncesini göstermiyor. Muhatap bulamamak daha da sinir bozucu bir durum.
2008den sonra mezun oldum ben hocam. Dediğiniz gibi muhatap bulamamak aşırı sinir bozucu. Nereye başvursam başlarından salıyorlar resmen