Yakın zamanda lise diploması lazım olmuştu. Okulu arayıp oradaki nöbetçi öğretmen sonra müdürle telefonla görüştüm. Kimlik bilgileri başlama bitirme tarihleri içeren dilekçe ile halletmişlerdi. Sisteme girdiler birkaç gün içinde. Mezuniyet 86
ben arayınca diplomanız burada değil diyorlar