• 03-06-2021, 00:36:38
    #28
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam karda kışta kurye olarak çalışıp asgari ücret almak mı? Orayı kesin bırak bence. Gideceğin yerler daha iyi olur.
    hocam meslektaş sayılırız (nickinizden dolayı) asml'ler bu hale düşmeden 4 yıl hemşirelik okumuştum. şimdi de ünide yine sağlık okuyorum. atanamadık bir türlü düştüğümüz hallere bak
    AmazingMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Getir'de 16-17 saat çalışmanız şu an mümkün değil.

    Sabah 9:00 - gece 12:00 arası çalışabilirsiniz. en fazla.

    Eğer kendi motorunuz ve şahıs işletmeniz varsa saatlik 21 TL ücret + paket başı 2,50 TL ücret alırsınız.

    15 * 21 = 315 TL

    50 paket atacağınızı hesap edersek;

    50* 2.50 = 125 TL.

    315 + 125 = 440 TL eder.

    Haftada bir gün izin kullansanız, 440 * 6 = 2640 TL eder. Çarpı 4 = 10560 TL eder.

    Vergi, benzin, yemek VS. giderleri çıkartırsanızda, tahminim 7000 TL civarı kalır.

    Parası yüksek diye kanıp düşünmeden girmeyin derim. Kendi firmanız ve motorunuz olunca bu sayıya ulaşıyorsunuz.

    Firmanız olmadan getir motoruyla çalışırsanızda, saatlik 11 TL + paket başı 1,25 TL ücret alıyorsunuz diye hatırlıyorum.

    Sonuç olarak Domino's Pizza'dan daha fazla kazanacağınız kesin. İmkanınız varsa geçin derim.

    Ek olarak sokağa çıkma günlerinde VS. Getir çalışma saatleri yasal olarak değişebiliyor. Mesela 17 günlük tam kapanmada sabah 10:00 ile 17:00 arası aktif olmuştu.

    Ek olarak bu ücretlerin yanında da müşterilerin verdiği ufak bahşişler mevcut.

    Vigo'ya da başvurabilirsiniz. Getiryemek için çalışıyorsunuz ve saatlik 25 TL + paket başı 1 TL. Kendi motorunuz ve firmanız olması gerekir. Saatlik 27 TL + paket başı 3 TL olan modelleride varmış.
    Getirin kendi motoruyla çalışan esnaf kurye arkadaşım saatlik 20 alıyor. şu an benim olduğum yerde kendi motoruyla çalıştıran şube yok diye biliyorum zaten. bu arada kdv işini de para karşılığı fiş kesen biriyle çözük vs diyordu ama bilmiyorum normal sigortalı olarak gireceğim ben işe

    beetle_juice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam konuya uzağım ama naçizane tavsiyem şu olur, madem o fiyatları kazanıyorsun kendi motorunun olduğunu düşünüyorum. ekim kasıma kadar kastır getirde. sonrasında kapalı kasa panelvan ile kışında kargolarda harici dağıtım personeli olarak devam et (onlarında çok iyi kazandığını duydum) yoksa kışın çok zor olur motor üstünde. ayrıca aynı işi yapıp asgari almaktansa çalışabiliyorken çalışacan 16 saat çok zor ama hedefe ulaşmak için gerekiyorsa mecbursun.
    o işi bulabilir miyim bilmiyorum ama kışın kafa dinleyeceğim biraz. aklımdaki projelerime zaman ayırmayı düşünüyorum
  • 03-06-2021, 00:40:47
    #29
    anilenis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banabi 8 saatte 5k veriyordu en son
    iş olarak banabiden daha karaktersiz bir firma yok. (çalışıp kovulan biri olarak)
  • 03-06-2021, 00:42:44
    #30
    fratsenturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş olarak banabiden daha karaktersiz bir firma yok. (çalışıp kovulan biri olarak)
    Eskişehir'de banabi başvurularına kuyruk var o derece talep görüyor kuryeler arasında. övüyorlar. şehirden şehire belki şubeden şubeye fark ediyor da olabilir.
  • 03-06-2021, 00:51:10
    #31
    PayPal + Wise + Revolut
    Getir de kurye olarak çalışmadım ama depo sorumlusu olarak görev aldım getir de moto kurye olarak herkes çalışmaz nedeni yorucu iş temposu 10k alıyorsun belki ama yemek sgk mazot hepsi sana ait yemek yemek için zamanın bile olmuyor bu yüzden getir de bir görülen kurye birdaha görünmez kimse uzun süre çalışamıyor üstüne geç gelme de verilen negatif yıldız eklenince müdürün baskısı çileden çıkmaya yeterli allah çalışanlara kolaylık versin ama gerçekten yapılacak iş değil
  • 03-06-2021, 01:08:29
    #32
    mertzcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam meslektaş sayılırız (nickinizden dolayı) asml'ler bu hale düşmeden 4 yıl hemşirelik okumuştum. şimdi de ünide yine sağlık okuyorum. atanamadık bir türlü düştüğümüz hallere bak

    Getirin kendi motoruyla çalışan esnaf kurye arkadaşım saatlik 20 alıyor. şu an benim olduğum yerde kendi motoruyla çalıştıran şube yok diye biliyorum zaten. bu arada kdv işini de para karşılığı fiş kesen biriyle çözük vs diyordu ama bilmiyorum normal sigortalı olarak gireceğim ben işe


    o işi bulabilir miyim bilmiyorum ama kışın kafa dinleyeceğim biraz. aklımdaki projelerime zaman ayırmayı düşünüyorum
    Depodan depoya değişiyor. Abim kendi şirketi ve kendi motoruyla saatlik 21 TL + paket başı 2,50 TL'ye çalışıyor. Yani kendi motoruyla esnaf.

    Getir'in motoruyla esnaf olarakta çalışabilirsiniz, Getir çalışanı olarakta çalışabilirsiniz. Çalışan olursanız şirket açmanıza VS. gerek kalmaz. Ama kazancı daha düşük.

    Tabi ödemeniz gereken KDV'yi ay boyu yapacağınız harcamalar, tanıdık varsa kestirebileceğiniz fişlerle minimuma indirebilirsiniz.
  • 03-06-2021, 08:04:32
    #33
    Valla hocam bizim arkadaş çalışıyor ankarada 2 aydır çalışıyor dün 17k ya kendine motor aldı peşin 😂
  • 03-06-2021, 13:16:39
    #34
    16 saat çalışıp ayda 1000 dolar kazanmak ...
  • 03-06-2021, 17:05:58
    #35
    lise bitince çalışmaya başladım bir gişede 12 saat ayakta kala kala bacak kası yapmıştım bir süre sonra ayaklarımı hissetmiyordum aldığım ücrette o zaman 700 tl sanırım asgari ücretti ama genç olduğum için pek etkilenmedim maaş günü o parayı alınca 1 ayı unutuyordum 4,-5 ay çalıştım eğer gençsen çalışırsın aylık 5 bin köşeye para atarsan kendi işini kurucak kadar paran olsun sonra kendin için çalış derim.
  • 03-06-2021, 17:39:56
    #36
    silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lise bitince çalışmaya başladım bir gişede 12 saat ayakta kala kala bacak kası yapmıştım bir süre sonra ayaklarımı hissetmiyordum aldığım ücrette o zaman 700 tl sanırım asgari ücretti ama genç olduğum için pek etkilenmedim maaş günü o parayı alınca 1 ayı unutuyordum 4,-5 ay çalıştım eğer gençsen çalışırsın aylık 5 bin köşeye para atarsan kendi işini kurucak kadar paran olsun sonra kendin için çalış derim.
    Ben de öyle düşünüyorum hocam kışın bu iş yapılmaz. Beni idare edecek kadar para biriktirip kafamdaki projelerle uğraşacağım