lise bitince çalışmaya başladım bir gişede 12 saat ayakta kala kala bacak kası yapmıştım bir süre sonra ayaklarımı hissetmiyordum aldığım ücrette o zaman 700 tl sanırım asgari ücretti ama genç olduğum için pek etkilenmedim maaş günü o parayı alınca 1 ayı unutuyordum 4,-5 ay çalıştım eğer gençsen çalışırsın aylık 5 bin köşeye para atarsan kendi işini kurucak kadar paran olsun sonra kendin için çalış derim.