silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lise bitince çalışmaya başladım bir gişede 12 saat ayakta kala kala bacak kası yapmıştım bir süre sonra ayaklarımı hissetmiyordum aldığım ücrette o zaman 700 tl sanırım asgari ücretti ama genç olduğum için pek etkilenmedim maaş günü o parayı alınca 1 ayı unutuyordum 4,-5 ay çalıştım eğer gençsen çalışırsın aylık 5 bin köşeye para atarsan kendi işini kurucak kadar paran olsun sonra kendin için çalış derim.
Ben de öyle düşünüyorum hocam kışın bu iş yapılmaz. Beni idare edecek kadar para biriktirip kafamdaki projelerle uğraşacağım