Konu
Getir'de çalışan var mı?
03-06-2021, 00:42:44
#30
mzc
fratsenturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iş olarak banabiden daha karaktersiz bir firma yok. (çalışıp kovulan biri olarak)
Eskişehir'de banabi başvurularına kuyruk var o derece talep görüyor kuryeler arasında. övüyorlar. şehirden şehire belki şubeden şubeye fark ediyor da olabilir.