Getir de kurye olarak çalışmadım ama depo sorumlusu olarak görev aldım getir de moto kurye olarak herkes çalışmaz nedeni yorucu iş temposu 10k alıyorsun belki ama yemek sgk mazot hepsi sana ait yemek yemek için zamanın bile olmuyor bu yüzden getir de bir görülen kurye birdaha görünmez kimse uzun süre çalışamıyor üstüne geç gelme de verilen negatif yıldız eklenince müdürün baskısı çileden çıkmaya yeterli allah çalışanlara kolaylık versin ama gerçekten yapılacak iş değil