Benim yazdığımı soruyorsanız kesin bilgidir. Ağır kusurları size raporda yazar verirler 1 ay içinde yaptırıp gelmeniz söylenir. Tekrar gittiğinizde ağır kusurlardan devam eden olur veya başka bir ağır kusur bulurlarsa bu sefer muayene ücretiniz yanar
Evet kesin hocam
Geçen gün girdim bende. Bende direk ampül yok yuvaları boş yani.
Hocam ben geçtim diyorsanız hafif kusur yazması gerek. E-devlet üzerinde belge görünebiliyor. Hafif kusur bölümünü bizle de paylaşın konudaki tüm arkadaşlar gibi ben de öğrenmiş olayım hafif kusur olduğunu? Ben de ağır kusur olarak biliyorum.
Hocam ben geçtim diyorsanız hafif kusur yazması gerek. E-devlet üzerinde belge görünebiliyor. Hafif kusur bölümünü bizle de paylaşın konudaki tüm arkadaşlar gibi ben de öğrenmiş olayım hafif kusur olduğunu? Ben de ağır kusur olarak biliyorum.
Araç üstüme değil hocam bakamam. Ancak park lambası görüş sağlayan bir parça değil hafif kusur yani