• 02-06-2021, 00:02:57
    #10
    Oaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin bilgimi bu
    Evet kesin hocam
    Geçen gün girdim bende. Bende direk ampül yok yuvaları boş yani.
  • 02-06-2021, 00:04:54
    #11
    Benim yazdığımı soruyorsanız kesin bilgidir. Ağır kusurları size raporda yazar verirler 1 ay içinde yaptırıp gelmeniz söylenir. Tekrar gittiğinizde ağır kusurlardan devam eden olur veya başka bir ağır kusur bulurlarsa bu sefer muayene ücretiniz yanar
  • 02-06-2021, 00:13:42
    #12
    OnurKARAPINAR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet kesin hocam
    Geçen gün girdim bende. Bende direk ampül yok yuvaları boş yani.
    Hocam ben geçtim diyorsanız hafif kusur yazması gerek. E-devlet üzerinde belge görünebiliyor. Hafif kusur bölümünü bizle de paylaşın konudaki tüm arkadaşlar gibi ben de öğrenmiş olayım hafif kusur olduğunu? Ben de ağır kusur olarak biliyorum.
  • 02-06-2021, 00:14:27
    #13
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben geçtim diyorsanız hafif kusur yazması gerek. E-devlet üzerinde belge görünebiliyor. Hafif kusur bölümünü bizle de paylaşın konudaki tüm arkadaşlar gibi ben de öğrenmiş olayım hafif kusur olduğunu? Ben de ağır kusur olarak biliyorum.
    Araç üstüme değil hocam bakamam. Ancak park lambası görüş sağlayan bir parça değil hafif kusur yani
  • 02-06-2021, 00:18:44
    #14
    OnurKARAPINAR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç üstüme değil hocam bakamam. Ancak park lambası görüş sağlayan bir parça değil hafif kusur yani
    Ben Tüvtürk ile size cevap vereyim.

    Aydınlatma sistemindekicamlarda kırık, çatlak ve hasarolmamalıdır. Tüm aydınlatmaçalışıyor olmalıdır.

    Kaynak: https://www.tuvturk.com.tr/images/pa...tma_Brosur.pdf
  • 02-06-2021, 00:20:37
    #15
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Tüvtürk ile size cevap vereyim.

    Aydınlatma sistemindekicamlarda kırık, çatlak ve hasarolmamalıdır. Tüm aydınlatmaçalışıyor olmalıdır.

    Kaynak: https://www.tuvturk.com.tr/images/pa...tma_Brosur.pdf
    ,

    Ben geçtim geçtiğimi söylüyorum zaten
  • 02-06-2021, 00:44:30
    #16
    Benim araçtada yok kendim çıkardım hafif kusur dahi yazmiyorlar.
  • 02-06-2021, 07:11:57
    #17
    OnurKARAPINAR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ,

    Ben geçtim geçtiğimi söylüyorum zaten
    aracın kendisi yani orijinali öyle olabilir mi acaba.

    plakada bile delik olunca ağır kusur oluyor park lambasının yapmamasından geçtiyseniz ya aracın bir özelliği veya muayene edenin dikkatsizliği olur.
  • 02-06-2021, 09:34:22
    #18
    Kalırsın muayeneden elektrikçiye götür düzeltsin

    İlave not gündüz farı niyetine olmayan ufak ampullü park lambası patlksa sorun olmaz