Hocam ben geçtim diyorsanız hafif kusur yazması gerek. E-devlet üzerinde belge görünebiliyor. Hafif kusur bölümünü bizle de paylaşın konudaki tüm arkadaşlar gibi ben de öğrenmiş olayım hafif kusur olduğunu? Ben de ağır kusur olarak biliyorum.
Araç üstüme değil hocam bakamam. Ancak park lambası görüş sağlayan bir parça değil hafif kusur yani