Benim yazdığımı soruyorsanız kesin bilgidir. Ağır kusurları size raporda yazar verirler 1 ay içinde yaptırıp gelmeniz söylenir. Tekrar gittiğinizde ağır kusurlardan devam eden olur veya başka bir ağır kusur bulurlarsa bu sefer muayene ücretiniz yanar