OnurKARAPINAR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet kesin hocam
Geçen gün girdim bende. Bende direk ampül yok yuvaları boş yani.
Hocam ben geçtim diyorsanız hafif kusur yazması gerek. E-devlet üzerinde belge görünebiliyor. Hafif kusur bölümünü bizle de paylaşın konudaki tüm arkadaşlar gibi ben de öğrenmiş olayım hafif kusur olduğunu? Ben de ağır kusur olarak biliyorum.