OnurKARAPINAR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
,

Ben geçtim geçtiğimi söylüyorum zaten
aracın kendisi yani orijinali öyle olabilir mi acaba.

plakada bile delik olunca ağır kusur oluyor park lambasının yapmamasından geçtiyseniz ya aracın bir özelliği veya muayene edenin dikkatsizliği olur.