• 28-05-2021, 02:29:47
    #1
    AI Prof. ✍️
    Boş zamanlarımı değerlendirirken çok keyif aldığım Agar.io oyununu, Türkiye'ye kapatmışlar. Sebebi ise bitmek bilmeyen, hızlı büyüme için bot kullanan insanlar. Neden biz her konuda en iyisi biz olabilmek için, kuralların dışına çıkıp bir şeylere zarar veriyoruz. Neden?

  • 28-05-2021, 02:30:39
    #2
    Turke imkansız de otur ve izle!
  • 28-05-2021, 02:31:17
    #3
    hahahahahahahahahaha
    agar.io bu saatten sonra öldü, kendi ayaklarına sıktılar .d
    TR gitti, bir de Çin gitse agar.io 3 ay zor dayanır.
  • 28-05-2021, 02:35:57
    #4
    AI Prof. ✍️
    Yüzde 6'lık bir kayıp çok da önemli değil diye düşünüyorum, zaten bot kullanıcılardan sunucu hep çöküyordu. Kim bilir ne kadar zarar vermiş olacağız ki, bu paydan bile vazgeçmişlar.



    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hahahahahahahahahaha
    agar.io bu saatten sonra öldü, kendi ayaklarına sıktılar .d
    TR gitti, bir de Çin gitse agar.io 3 ay zor dayanır.
  • 28-05-2021, 02:39:32
    #5
    mfcnsz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzde 6'lık bir kayıp çok da önemli değil diye düşünüyorum, zaten bot kullanıcılardan sunucu hep çöküyordu. Kim bilir ne kadar zarar vermiş olacağız ki, bu paydan bile vazgeçmişlar.
    Attığınız kaynak bizzat Miniclip'e ait değilse gerçeği yansıtma konusunda sıfır.
    Kaç tane eskiden tanışıklığım olan klan Adblock kullandırıyordu, ayarları Retina'ya aldırmıyordu vb.

    Gerçekse zaten agar.io ölmüş ama söyleyeyim o grafik gerçek TR popülasyonu değil, o kadar.
    Ha birde %6 dediğiniz popülasyon bile oyunun çeyreğini çok rahat etkiler çünkü en profesyonel oyuncular Türk'ler. Benim kardeşim bile Sirius'un yayınlarına çıkıp onu yiyordu ve ilk 10'a kafadan giriyordu

    Zaten baktılar agar.io öldü, agarz fln açtılar .io'lar türedi v.b.
  • 28-05-2021, 02:39:45
    #6
    julyo_s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turke imkansız de otur ve izle!
    bu söze bu video çok iyi olur

    https://www.youtube.com/watch?v=VteWnBbG7_4
  • 28-05-2021, 02:40:12
    #7
    Qui non proficit, deficit
    mfcnsz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzde 6'lık bir kayıp çok da önemli değil diye düşünüyorum, zaten bot kullanıcılardan sunucu hep çöküyordu. Kim bilir ne kadar zarar vermiş olacağız ki, bu paydan bile vazgeçmişlar.
    Katılıyorum...
  • 28-05-2021, 02:49:25
    #8
    AI Prof. ✍️
    İki farklı seo aracına göre baktım, benzer rakamlardı. Mobilde ise tam bilgim yok. Fakat oyundaki en iyi oyuncular Türklerdi fakat hile olmayan yada oyuna yüz arkadaşıyla girmeyen yoktu.

    Belki agar oyunu açarız herkesle oynarız diye düşünüyordum, VPN'siz yalan oldu maalesef


    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Attığınız kaynak bizzat Miniclip'e ait değilse gerçeği yansıtma konusunda sıfır.
    Kaç tane eskiden tanışıklığım olan klan Adblock kullandırıyordu, ayarları Retina'ya aldırmıyordu vb.

    Gerçekse zaten agar.io ölmüş ama söyleyeyim o grafik gerçek TR popülasyonu değil, o kadar.
    Ha birde %6 dediğiniz popülasyon bile oyunun çeyreğini çok rahat etkiler çünkü en profesyonel oyuncular Türk'ler. Benim kardeşim bile Sirius'un yayınlarına çıkıp onu yiyordu ve ilk 10'a kafadan giriyordu

    Zaten baktılar agar.io öldü, agarz fln açtılar .io'lar türedi v.b.
  • 28-05-2021, 02:49:54
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ne zaman iyi bir şey başardık ki :d