• 28-05-2021, 02:51:14
    #10
    level 100 hesabım vardı
  • 28-05-2021, 02:54:11
    #11
    mfcnsz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki farklı seo aracına göre baktım, benzer rakamlardı. Mobilde ise tam bilgim yok. Fakat oyundaki en iyi oyuncular Türklerdi fakat hile olmayan yada oyuna yüz arkadaşıyla girmeyen yoktu.

    Belki agar oyunu açarız herkesle oynarız diye düşünüyordum, VPN'siz yalan oldu maalesef
    O halde 6'yı çok rahat 30 yap hocam sen, zorlasan birkaç ay 60 bile olmuşuzdur.
    Hile olayı çok sonra çıktı, küçük kardeşim oynarken tamper scleri ile split botları bir de chatler vardı ben oynarken de aynıydı :=)

    Agar çok paragöz oldu Miniclip yüzünden, tüm olay bu; sunucuları bile yetmiyordu ama bir önlem alınmıyordu.
  • 28-05-2021, 02:59:26
    #12
    AI Prof. ✍️
    Önceden çok güzeldi gerçekten, Miniclip aldıktan sonra her yerden reklam çıkmaya, oyun içi satın almalar vs olmaya başlayınca zaten eski gücünü kaybetmeye başlamıştı. Şimdi artık hiç yok, herhalde mobilde devam ediyordur. Orada da çok büyük kullanıcısı vardı sanırım


    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O halde 6'yı çok rahat 30 yap hocam sen, zorlasan birkaç ay 60 bile olmuşuzdur.
    Hile olayı çok sonra çıktı, küçük kardeşim oynarken tamper scleri ile split botları bir de chatler vardı ben oynarken de aynıydı :=)

    Agar çok paragöz oldu Miniclip yüzünden, tüm olay bu; sunucuları bile yetmiyordu ama bir önlem alınmıyordu.
  • 28-05-2021, 03:47:25
    #13
    kardeşim abicim hocam dolar 1 tl olsa bizde 10 lira verip o güzel paketleri alip güzelce oynardik en kötü paket 3 dolar desek 17 ekmek parasina felan denk geliyor
  • 28-05-2021, 06:54:34
    #14
    nickiniz neydi benim ki pinkman70
  • 28-05-2021, 07:48:24
    #15
    AI Prof. ✍️
    Merhaba sizinle oynadık mı hatırlamıyorum ama benim nickim "AS" ve köpek ikonu bulunmaktaydı 😊

    Gece müsait olursanız size dostluk linki gönderip aynı takımda oynayabiliriz, tabi ki VPN şart

    ylmzcnblt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nickiniz neydi benim ki pinkman70
  • 28-05-2021, 07:55:29
    #16
    mfcnsz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba sizinle oynadık mı hatırlamıyorum ama benim nickim "AS" ve köpek ikonu bulunmaktaydı 😊

    Gece müsait olursanız size dostluk linki gönderip aynı takımda oynayabiliriz, tabi ki VPN şart
    Oynayalım hocam, bu gavurları dize getirelim
  • 28-05-2021, 18:44:14
    #17
    türkiyenin %99 u müslüman