mfcnsz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba sizinle oynadık mı hatırlamıyorum ama benim nickim "AS" ve köpek ikonu bulunmaktaydı 😊

Gece müsait olursanız size dostluk linki gönderip aynı takımda oynayabiliriz, tabi ki VPN şart
Oynayalım hocam, bu gavurları dize getirelim