Merhaba sizinle oynadık mı hatırlamıyorum ama benim nickim "AS" ve köpek ikonu bulunmaktaydı 😊

Gece müsait olursanız size dostluk linki gönderip aynı takımda oynayabiliriz, tabi ki VPN şart

ylmzcnblt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nickiniz neydi benim ki pinkman70