Önceden çok güzeldi gerçekten, Miniclip aldıktan sonra her yerden reklam çıkmaya, oyun içi satın almalar vs olmaya başlayınca zaten eski gücünü kaybetmeye başlamıştı. Şimdi artık hiç yok, herhalde mobilde devam ediyordur. Orada da çok büyük kullanıcısı vardı sanırım
O halde 6'yı çok rahat 30 yap hocam sen, zorlasan birkaç ay 60 bile olmuşuzdur.
Hile olayı çok sonra çıktı, küçük kardeşim oynarken tamper scleri ile split botları bir de chatler vardı ben oynarken de aynıydı :=)
Agar çok paragöz oldu Miniclip yüzünden, tüm olay bu; sunucuları bile yetmiyordu ama bir önlem alınmıyordu.